دانلود نسخه هک‌شده ps4 بازی FIFA 22 و PES 2022

دانلود نسخه هک‌شده ps4 بازی FIFA 22 و PES 2022


نصب بازی فیفا 22 و PES 22 در نسخه های کپی خور Ps4 در 101بازی

نسخه هک‌شده بازی PES 2022 ps4

شما هم اکنون میتوانید نسخه کپی خور بازی فوتبال 2022 فیفا FIFA و PES نسخه جدید 2022 را از ما بخواهید.

توضیحات PES 22

دانلود eFootball 2022 DEMISAN PATCH 5.5 نسخه هک شده بازی eFootball PES برای PS4

پچ DEMISAN کیفیت گرافیکی بازی را به مراتب بالاتر می برد

98 درصد از چهره ها اسکن شده
بیش از 9 یونیفورم برای هر تیم
گوشه های تشویق جدید
روایت CLÉBER MACHADO بهبود یافته
بازی بهبود یافته
SHARPLY اصلاح شده قوانین
اسکوربورد های جدید در BRASILEIRÃO CONNECT 1 WORLD CUP PREMIER SERIES A TIM LALIGA UEFA CHAMPIONS ETC …
تیم کلاسیک
لیست پخش موسیقی جدید
منوهای جدید
تروفی های جدید
انتقال لحظات دنیای فوتبال
نویسندگان جدید
مجموع جدید
کفش جدید
توپ های جدید
دستکش های جدید
نرم افزارهای جدید
انیمیشن های جدید
بهبود شبکه ها
بند جدید CAPTAIN
چهره های جدید در داوران
پوشاک جدید در داور مسابقه

توضیحات FIFA 22

بازی FIFA 22 سعی دارد تا شبیه‌ساز ورزش دوست‌داشتنی فوتبال را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کند. بهبودهای بسیار زیادی در گیم‌پلی بازی انجام گرفته و عصر جدیدی از تحولات در هر بخش فرنچایز فیفا لحاظ شده است. بیش از ۱۷هزار ورزشکار، ۷۰۰تیم و بیش از ۹۰ استادیوم متنوع با ۳۰لیگ فوتبالی در بازی فیفا ۲۲ لحاظ شده‌اند. رویاهای خود را در نقش یک بازیکن یا مربی می‌توانید در فیفا ۲۲ دنبال کنید. جدیدترین تیم باشگاهی را در فیفا بسازید، کیت‌های خود را طراحی کنید، استادیوم خود را شخصی‌سازی کرده و روش حضور خود را در مسابقات انتخاب نمایید. حضور شما به صورت یک پیشتاز موفق (elite) یا یک مربی ساده که از لیگ‌های دسته پایین‌تر شروع خواهد کرد می‌باشد. در حالت Career Mode حتی می‌توانید یک فوتبالیست بوده و پیشرفت کنید تا بتوانید به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شوید.

حالت Volta Football شما را یک بار دیگر به خیابان‌ها برمی‌گرداند تا طعم واقعی فوتبال خیابانی را بچشید. یک بازیکن دلخواه خود را بسازید، لباس دلخواه خود را به تن کنید و شیوه‌ی منحصربه‌فرد خود در مسابقات فوتبالی خیابان را اجرا نمایید. برای مهارت‌های جذاب خود که انجام می‌دهید جایزه کسب کرده و در گیم‌پلی جدید ولتا که در بازی FIFA 22 طراحی شده است، پیشرفت نمایید. شما می‌توانید در وقایع منحصربه‌فرد حضور یافته و هر فصل را با اتفاقات جدیدی آغاز کنید تا Gearهای جدیدی بدست آورده و روند پیشرفت خود برای کسب هرچه بیشتر XP و جوایز را طی کنید.

حالت آلتیمیت تیم را می‌توان محبوب‌ترین بخش در بازی FIFA 22 تصور کرد. شما ترکیب رویایی خود را از میان هزاران بازیکن طراحی می‌کنید تا باشگاه خود را ساخته و وارد میدان مسابقات شوید. وجود کیت‌های شخصی‌سازی‌شده، افزونه‌ها و FUT Stadium برای شما باعث ایجاد گستردگی بی‌نهایت در این بخش از گیم‌پلی فیفا ۲۲ خواهد شد. هم‌چنین قابلیت FUT Heroes نیز در این بازی لحاظ شده تا خاطره‌انگیزترین فوتبالیست‌های تاریخ را بتوانید دوباره داشته باشید.

هدف گیری توپ ها اکنون بسیار گسترده تر شده اند و این ویژگی بین ضربات دروازه ای گذرا و آن هایی که در واقع شانس گل زنی دارند تفاوت قائل می شود . همچنین گفته می شود مکانیک های عبوری جدیدی وجود دارد ، اگرچه نمونه های معدودی در مورد آن چه که به دنبال دارد فاش شده است اما این مکانیک ها به شدت روی حرکت توپ و موقعیت بازیکنان موثر است . کنترل های اضافی جابه جایی بازیکنان نیز وجود دارند. همان طور که KingLangpard می گوید ، اکنون می توانید با زدن دکمه R3 چوب را به سمت یکی از سه بازیکن نزدیک (با یک پیکان نشان دهنده) جهت گرفته و جابه جا شوید

مشاهده کامل بازی های پلی 4 هک شده کپی خور PS4

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!